mandag 1. mai 2017

Heklet babyteppe i regnbuens farger

Vel, helt i regnbuens farger ble det ikke, for det røde garnet jeg hadde passet absolutt ikke med de andre fargene. Så da ble oransje den siste stripa før jeg begynte på ny runde. Jeg kjøpte dette fargerike garnet for lenge siden fordi jeg likte fargene så godt. Jeg tenkte på å bruke det til et babyteppe, men visste ikke helt. Det er ikke alle som er like glad i slike farger og det er jo kjekt å kunne gi det bort. Så ble en kollega gravid  og da tenkte jeg at disse fargene ville passe godt. Heldigvis var hun enig med meg og jeg har storkost meg med dette fargerike og herlige hekleprosjektet. Babyteppet er heklet i DROPS Cotton Merino og jeg har brukt heklenål i størrelse 4. Teppet er en gave fra meg og noen andre kollegaer som lot meg få lov til å hekle gaven vi skulle gi. Veldig kjekt å få lov til det. Teppet ble levert til den nye lille eieren i går.  I kategorien Håndarbeid kan du se flere babytepper jeg har heklet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar