søndag 6. april 2014

Framgang på blomsterkassene

Mannen jobbet med blomsterkassene i går og nå kan vi se hvordan de blir når vi blir ferdige. Alle kassene skal få slike stenger på tvers som skal være med og støtte dem når vi tar masse i. Oppå der skal det være slike planker som dere ser på det øverste bildet. Denne ligger bare løst på siden den ikke er lang nok. Vi lurte på noe breiere, men siden vi har liggende plank i denne bredden, så er det kjekt å bruke det vi allerede har. Vi tenker at det vil se fint ut samtidig er de breie nok til at jeg kan sette ting på dem i forbindelse med for eksempel såing og planting. Praktisk å kunne det :) Jeg satser på at jeg så smått kan ta i bruk den ene i løpet av påsken. Vi har kjøpt hvit fiberduk på Plantasjen i dag som jeg tenker å feste over den ene blomsterkassen slik at jeg kan sette ut de største plantene mine snart. Men de må nok herdes litt mer før jeg flytter dem ut selv om jeg vet at fiberduken skal beskytte dem mot kulde. Har du kjennskap til slik hvit fiberduk? Kan den fungere slik jeg tenker å bruke den?










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar