lørdag 22. mars 2014

Klargjøring av blomsterkasser: steg for steg

Forrige helg fikk vi jobbet mye med den ene blomsterkassen og den er nesten klar til å tas i bruk. Underveis fant vi ut litt om hva som var smart og mindre smart å gjøre. Det skal vi ta med oss videre i arbeidet med de neste. Mannen skal jobbe litt videre i dag etter at han har levert frøkna hos farmor og farfar der hun skal overnatte. Jeg gleder meg til blomsterkassene er ferdige og kan tas i bruk. Blomsterkassen vi jobbet med forrige helg skal brukes til kjøkkenhage. Etterhvert skal jeg lage en planteplan med oversikt over hva vi skal ha hvor. Det gjorde jeg for hagen i fjor og det var veldig greit.


Det er snart ett år siden vi flyttet inn og på denne tida i fjor var det ingen hage her.  Jeg er godt fornøyd med alt vi har fått på plass og for de dyktige folkene som gjorde en slik god jobb med å legge stein i hagen vår. Det ble akkurat slik vi ville ha det :) Har du blomsterkasser? Har du kjøkkenhage?
































På denne bloggen fokuserer jeg på hus og hage. De samme innleggene vil være å finne på bloggen dandilion der jeg også blogger om blant annet håndarbeid, hobby og hverdagsliv.

2 kommentarer:

  1. Så store og flotte blomsterkasset mannen din har laget! Der får du plass til utrolig mange flotte planter! Gleder meg til å se de ferdig beplantet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Jeg synes også de er flotte. Han har gjort en god jobb med den :) Gleder meg til å ta dem i bruk. Mens jeg venter på det gleder jeg meg over det som spirer og gror ellers i hagen. Veldig glad for at vi etablerte hagen i fjor slik at vi år kan følge med på det som spirer og gror der :)

      Slett